środa, 4 lipca 2012

#20 Jeydon Wale

Witajcie Kochani <3 
Na początku chciałam Was przeprosić że przez 
tak długi czas nie dodawałam nowych notek na tym blogu.
Również chciałam podziękować mojej współautorce Paulinie
za to że jako jedyna dba o tego Bloga. Obiecuje że od dziś codziennie
dodaje nowe notki. A dziś przygotowałam dla was avki z Jedyon'em Wale.

Bierzesz ?- Piszesz ! :******
(sztuk: 30)

Tyle Na dzisiaj za jakieś 2 h Dodam 
nową notkę 
z Seleną Gomez :D
To do zobaczenia za 2h :*

Paaaa <3333

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne avki :D
    Stronka ogólnie spoko :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne avki ! ;D
    mogłabym prosić jakieś z Emmą Watson? [kiedy miała jeszcze długie włosy]

    OdpowiedzUsuń
  4. super stronka ale czy mogła byś dać jakieś avki z site model? ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. O lool. J.WALE! *___________________* . haha, ja wale. kocham gościaaa. <333. Biorem. ;D. Jakbyś mogła, to zrobiłabyś avki z Kwiatem (Dawidem Kwiatkowskim) ? ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaaj avki Garrett'a Backstroom'a , prosze , robisz takie boskie avkii ! . <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. 58 yr old Executive Secretary Hedwig Edmundson, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Drama. Took a trip to Pearling and drives a Ferrari 250 GT LWB California. kliknij po wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń
  8. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń